Передача показників
Для належного обліку спожитих послуг просимо Вас щомісяця з 05 по 15 число передавати до ТОВ “Сумитеплоенерго” показники квартирних засобів обліку.
Завдяки цьому наступного місяця Ви отримаєте готові до сплати платіжки, що формуються на підставі фактичних показань квартирних лічильників, діючих тарифів, а також з урахуванням наявних пільг або субсидій.
Передати показники лічильників можливо у будь-який зручний для вас спосіб:
В центрі обслуговування
за адресою: м.Суми
З 05 по 15 число включно поточного місяця
Електронною поштою
на адресу: [email protected]
З 05 по 15 число включно поточного місяця
За телефоном
Понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – з 08:00 до 16:00, з 05 по 15 число включно поточного місяця
* Вартість хвилини розмови за тарифами Вашого оператора
- Прізвище, на кого оформлено особовий рахунок;
- Адресу квартири, по якій передаються показники;
- Номер особового рахунку;
- Дату зняття показників;
- Місце встановлення лічильника;
- Самі показники.
VIBER
Цілодобово, з 05 по 15 число включно поточного місяця
- Номер особового рахунку – обов’язково;
- Місце встановлення лічильника;
- Самі показники;
- Адресу квартири, по якій передаються показники;
На автовідповідач
Цілодобово, з 05 по 15 число включно поточного місяця
* Вартість хвилини розмови за тарифами Вашого оператора
- Прізвище, на кого оформлено особовий рахунок;
- Адресу квартири, по якій передаються показники;
- Номер особового рахунку;
- Дату зняття показників;
- Місце встановлення лічильника;
- Самі показники.
SMS повідомленням
Цілодобово, з 05 по 15 число включно поточного місяця
* Вартість відправки SMS за тарифами Вашого оператора
- Номер особового рахунку – обов’язково;
- Місце встановлення лічильника;
- Самі показники;
- Адресу квартири, по якій передаються показники;
Приклад:
о/р 123568; туалет 45,0; кухня 48,0; Роменська 75 кв. 57;
Якщо до 15 числа включно ТОВ “Сумитеплоенерго” не отримає показники лічильників гарячої води, нарахування будуть виконані, виходячи з середнього об’єму споживання води за попередні три місяці.
У випадку, коли фактичні показники лічильників не співпадають з показниками, які відображені у повідомленні про нарахування, просимо споживачів звертатись до ТОВ “Сумитеплоенерго” за телефоном (0542) 701 900.