Усі лічильники гарячої води з протермінованими свідоцтвами мають пройти повірку

ТОВ «Сумитеплоенерго» нагадує споживачами про необхідність періодичної повірки індивідуальних приладів обліку (квартирних лічильників), термін дії повірки яких закінчився.

Періодична повірка лічильників здійснюється кожні 4 роки та має проводитись споживачем не пізніше 30 днів після закінчення її терміну. Для зручності споживачів ТОВ «Сумитеплоенерго» зазначає термін чергової повірки приладу обліку в рахунках на оплату послуг.

Згідно із Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживачі проводять періодичну повірку власним коштом. Власники вузлів обліку, термін повірки яких спливає, мають самостійно замовити послугу з повірки в спеціалізованій організації, яка уповноважена на виконання даних робіт.
Звертаємо увагу, що ТОВ «Сумитеплоенерго» не здійснює проведення періодичної повірки приладів обліку.

Після проведення повірки споживачу потрібно надати до ТОВ «Сумитеплоенерго» підтверджувальні документи про повірку (Свідоцтво про повірку та Акт із фіксацією показників приладу обліку), одним із зручних способів:
• електронним листом: [email protected];
• консультанту в Центрі обслуговування споживачів: вул.Лебединська, 7.

Нагадаємо, що у разі непроведення споживачем повірки індивідуального приладу обліку в установлений термін, ТОВ «Сумитеплоенерго» зобов’язане зняти такий лічильник з абонентського обліку. Підприємство буде здійснювати подальші розрахунки зі споживачем без урахування показань приладу обліку.

Для розпломбування, пломбування лічильників гарячої води, у разі необхідності (проведення повірки, ремонту або заміни лічильника з демонтажем) звертайтеся за телефонами: 0542 790 425, 050 400 61 69 з 8:00 до 15:00 в робочі години.