Повірка лічильників тепла та гарячої води повинна бути проведена протягом 30 днів після закінчення терміну повірки

ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ!

Відповідно до вимог нормативно-правових актів (Закону України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Закону України від 05.06.2014  № 1314- VII «Про метрологію та метрологічну діяльність», Правил надання послуг з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 830, Правил надання послуг з постачання гарячої води, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1182) періодична повірка індивідуальних лічильників гарячої води та теплолічильників споживачів повинна бути проведена споживачами протягом 30 днів після закінчення терміну чергової повірки приладу обліку.

Відповідно до вимог постанови Кабміну від 07.04.2023р. № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану», подання на повірку лічильників гарячої води та теплолічильників (строк дії повірки в яких закінчився), на території України, крім територій тимчасово окупованих російською федерацією та територій активних бойових дій, повинно бути забезпечено протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.

На виконання вимог нормативно-правових актів, виконавець послуг ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО» інформує споживачів про необхідність проведення періодичної повірки індивідуальних лічильників гарячої води та теплолічильників в установлені терміни.

Термін чергової повірки приладу обліку зазначається у рахунку на оплату послуг, який щомісячно надається споживачу виконавцем послуг ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО».

У разі не проведення споживачем повірки приладу обліку в установлений термін, виконавець послуг ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО» зобов’язаний в установленому порядку зняти прилад обліку споживача з абонентського обліку і подальші розрахунки з даним споживачем здійснювати, як із споживачем, приміщення якого не оснащене приладом обліку (без урахування показань приладу обліку).

Звертаємо увагу, що для проведення повірки приладу обліку споживачу необхідно звернутися до однієї із спеціалізованих організацій, які уповноважені на виконання даних робіт.

З питань проведення розпломбування, пломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води та теплолічильників, споживачам необхідно звертатися до ТОВ «СУМИТЕПЛОЕНЕРГО» з понеділка по четвер з 08.00 до 17.00 год.

(м. Суми, вул. Лебединська, 7, 1-й поверх, абонентський відділ).

Електронна пошта для звернень споживачів: teplo@teko.sumy.ua

Телефони: 050-400-61-69, (0542) 790-425 (розпломбування/опломбування лічильників)

050-407-05-68, 067-546-37-82 (для консультацій)