ТОВ «Сумитеплоенерго» нагадує правила користування лічильниками гарячої води

ТОВ «Сумитеплоенерго» нагадує прості правила користування лічильниками гарячої води для проведення коректних нарахувань по послузі з централізованого постачання гарячої води

 Для коректних нарахувань по послузі з централізованого постачання гарячої води необхідно дотримуватись простих правил користування квартирними лічильниками, а саме: лічильники обов’язково мають бути вчасно повірені, опломбовані, прийняті на абонентський облік, а показання лічильників – щомісяця передані.

Відповідно до вимог чинного законодавства України, періодична повірка індивідуальних приладів обліку гарячої води здійснюється споживачами послуг за власний рахунок в терміни, зазначені в технічному паспорті приладу обліку. Актуальна інформація про квартал повірки лічильників гарячого водопостачання відображена у правому верхньому куті в рахунку на оплату послуг.

Прилади обліку, які не пройшли періодичну повірку в установлені терміни, виводяться із експлуатації та знімаються з абонентського обліку Виконавцем послуг, при цьому подальші нарахування обсягів спожитих послуг проводяться згідно затверджених норм споживання.

Опломбування лічильників здійснюється представниками ТОВ «Сумитеплоенерго». Щоб замовити розпломбування чи опломбування лічильників, достатньо залишити заявку за телефонами: 790-425 або 050-400-61-69 (з 8:00 до 12:00).

Результати повірки (свідоцтва про проходження повірки) приймаються тільки при наявності акту первинного обстеження, якщо лічильник був повірений без зняття. Перерахунок по ГВП (фактичні показники) виконуються виключно у разі вчасної повірки лічильника.

Для уникнення розбіжностей у фактичних показниках і для коректного обліку спожитої гарячої води споживачам необхідно кожного місяця в період з 5 по 15 число повідомляти показання квартирних лічильників гарячої води (незалежно від того, змінилися вони чи ні) до підприємства ТОВ «Сумитеплоенерго».

Показання лічильників можна передати у наступний спосіб:

  • за номерами 701-901 та 701-902 (в робочі дні з 08-00 до 17-00) автовідповідач-цілодобово;
  • за допомогою СМС повідомлення на номери 067-549-99-02, 050-407-33-20 (цілодобово);
  • надіславши на електронну адресу  [email protected];
  • на сайті TEPLO.SUMY.UA.

Звертаємо увагу, що згідно Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, у разі ненадання споживачем показань лічильників гарячої води нарахування протягом 3-х місяців виконуються згідно з середньодобовим споживанням за попередні 12 місяців. У подальшому нарахування проводяться за нормами споживання.

 

Адміністрація ТОВ «Сумитеплоенерго»