У зимові дні як ніколи хочеться, щоб удома було тепло й затишно. Але що робити, якщо температура у квартирі не досягає бажаної? Ми зібрали відповіді на найпоширеніші питання споживачів, а також варіанти вирішення можливих проблем.
Скільки градусів тепла має бути у квартирі?
– За санітарними нормами, температура повітря у квартирі в опалювальний період має бути у межах 18-20º С, у кутовій квартирі – 22º С.
Що робити, якщо температура у квартирі нижча за норму?
– Можливі кілька причин відхилення від норми:
- Низька температура теплоносія (треба звернутися до ТОВ «Сумитеплоенерго»)
- Засміченість внутрішньобудинкових мереж (треба звернутися балансоутримувача будинку: обслуговуючої організації чи ОСББ)
- Засміченість квартирних мереж або застарілі батареї, вікна, не утеплені стіни (виправити ситуацію може власник квартири – споживач).
Що робити, якщо температура у квартирі вища за норму?
– Зазвичай до цього призводить розбалансованість внутрішньобудинкової системи, частіш за все через самовільне регулювання подачі теплоносія всередині будинку (треба звернутися балансоутримувача будинку: обслуговуючої організації чи ОСББ).
У разі виявлення пошкоджень зовнішніх теплових мереж прохання звертатись до ТОВ «Сумитеплоенерго» (м. Суми, вул. Лебединська, 7) та на телефони аварійної служби, тел. (0542) 22-23-39, 22-13-73 – цілодобово, 25-03-98 – з 8:00 до 17:00. Телефон ТОВ «Сумитеплоенерго» для усних звернень споживачів: (0542) 786-738.
У разі виникнення аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових мережах теплопостачання необхідно звернутись до виконавця послуг з утримання будинків – ОСББ чи обслуговуючої організації.
Відділ Сумської міськради «Служба 15-80» – цілодобовий прийом скарг та звернень щодо аварійних ситуацій у сфері ЖКГ та контроль за їх виконанням: 15-80, 620-855, 701-008, 067-539-06-33.
Нижче – список організацій, які обслуговують будинки сумчан.
КП “Сумитеплоенергоцентраль” СМР | тел. приймальні (0542) 700-813, аварійна служба: (050) 407-87-10. |
ТОВ “КК “СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС” | тел. приймальні: (0542) 790-940, аварійної служби: (0542) 79-39-07; (095)-06-05-716. |
КП “Сумижилкомсервіс” СМР | (0542) 660-604 |
ТОВ “КК “Коменерго – Суми” | 61-83-43 |
ПРБП “Рембуд” | тел. приймальні: (0542) 676-957, аварійної служби: (0542) 222-339; (0542) 221-373; (050)-407-16-84, |
ТОВ “ФОРЕКС ПЛЮС” | тел. диспетчера: (0542) 600-409; (050) 24-04-342, оператора: (0542) 600-409; (098) 43-24-030. |
КК «ДомКом Суми» | Аварійно-диспетчерська cлужба (цілодобово): (0542) 65-01-20; (066) 82-38-302 |
ТОВ «Побутсервіс» | 70-07-70 |
ПП “Наш-дім” | 67-80-20 |
ТОВ “Сервіс дім” | 64-09-34 |
ТОВ “Оселя” | 78-00-94 |
ТОВ “СПОЖ” | 36-03-70 |
ТОВ “Компослуги” | 33-50-02 |
ТОВ “Жилищник” | 32-46-11 |
ТОВ “Житло-Сервіс-Інвест” | 65-99-97, 050-307-14-19 |
ПП “Рубін” | 77-50-98 |
ТОВ “ДІМЕКС-КОМФОРТ” | 33-52-53, 095-205-31-14 |
ТОВ “Техкомсервіс” | 32-75-49, 067-54-03-161 |