Подання звернень

Подання звернень

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії та надання повідомлень про можливі пориви та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • для звернень споживачів: (0542) 786 738
  • аварійна служба (0542) 222 339
  • teplo@teko.sumy.ua
  • 40020, м.Суми, вул. Лебединська, 7
День неділіЧас роботиПерерва
понеділок 8:00 – 17:0012:12 – 13:00
вівторок 8:00 – 17:0012:12 – 13:00
середа 8:00 – 17:0012:12 – 13:00
четвер 8:00 – 17:0012:12 – 13:00
п’ятниця 8:00 – 16:0012:12 – 13:00

Служба загальнобудинкових приладів обліку (0542) 628 312

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду